22 december..

Inte lång tid kvar till Julafton nu :D Kommer bli så mysigt!
Imorgon ska jag åka till mamma & lämna hennes julklapp :) hoppas hon blir nöjd :D

Sitter & funderar på va Anton har köpt till mej , har försökt få några ledtrådar men lyckas inte!
Och jag som är så sjuuuukt nyfiken.. men men får helt enkelt vänta & se !
Förra året fick jag en Gucci parfym så ska bli kul & se va jag får iår :)
Vet iaf att jag kommer få nåt jag vill ha men vet inte vad för de finns så mkt jag vill ha xD
Hihi han är bäst, älskar honom mest av allt asså, & idag har vi varit tsm i exakt 4 år & 3 månader
Sjukt att de har hållt så länge :D Kan inte bli lyckligare :)




Ne , nu blir de duschen .. Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0