sleeping like a .... ?


Hallojj bloggen :) tänkte bara uppdatera lite innan jag går & lägger mej :D

Nu har jag börjat ta skolan på allvar , 5 år försent hahahah ne men fick en utskällning av rektorn i förrgår så har vaknat lite om ni förstår va jag menar.. Inte kul men de va nyttigt för mej :)
Dock finns det en stoooor chans att jag blir utskriven under jul-lovet :( känns SURT! Men har bara mej själv & skylla :( .. Går & hoppas på att kuratorn ska lyckas "övertala" rekton att låta mej få gå kvar! håller tummarna!!

men de är fan inte lätt när man varje natt måste kämpa me att kunna somna (hur trött jag än är) & sedan hamna i nån jävla "koma" så man inte hör när klockan ringer.. Aja, ska lägga mej nu tänkte jag & hoppas på att somna snabbt!!
Sweet dreams and stay in school!! ♥


Wiiee snart jul :D !


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0