Snart slut.....

..på året 2011 :O ! Fy fan va tiden har gått fort :S
Lite läskigt & i maj fyller jag 20 & sen är jag halv vägs till 40 !!! USCH va hemskt :(
Vill inte bli gammal .. Ärligt så är jag skiit nojjig för att bli gammal..
Inte för att de är nåt fel me de men jag personligen är rädd för det & mest av allt: DÖDEN!
Jag är så sjukt rädd för att dö :S men de behöver jag förhoppningsvis inte oroa mej för nu :)

Anyway, ett av mina nyårslöften är att gå ner i vikt..
haha har haft det löftet i tre år nu men år 2012 ska jag lyckas!! 
Nu när jag har kinect så kanske jag äntligen blir av med några kilon..
Självklart måste jag börja äta bättre mat också..
Mitt mål är att gå ner till vikten jag hade när jag & Anton blev tillsammans. 55kg :)
Räcker gott & väl, men jag tänker inte berätta vad jag väger just nu haha..



Ne nu ska jag sova, har körlektion imorn så vill helst inte försova mej ! Sweet dreams :) 




Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0