08:10

God morgon, morning peoples :P Själv har jag inte gått & lagt mej än haha..
Älskling gick nyss till jobbet & jag nördar The vampire diaries ;D
Men tänkte gå & lägga mej snart , känner att hjärnan inte hänger med som den ska !
Så upptäcker ni nåt helt galet i min skrivning så vet ni varför hihi ^^

Anyway, har ni haft en bra nyår :) ??
Min va rena helvetet!! nerå, skojja bara , den va underbar!! :D 
Dock var inte Anton med & fira iår :( tänker inte gå in på varför, för de är ganska personligt..
Men men, de kommer ju fler nyårsafton(?) ellr kanske inte vem vet :O .. 

Ne, nu ska jag nog sova , puss på er & hoppas ni fick en bra start på de nya året :D




Kommentarer
swertyui

för ca ett år sen skrev du att du skulle testa några bröstförstoringspiller. funderar på att köpa men undrar om dom har funkat för dig, vissa säger ju att det bara är fejk och helt slöseri med pengar .. iallafall, funkade det för dig? :) tacksam för svar, Kram!

2012-01-07 @ 21:59:17
K

Hej. När jag skrev det inlägget så hade jag tänkt köpa dom men det blev aldrig av. Jag har redan ganska stora bröst så anledningen till att jag tänkte köpa dom va att få fastare bröst. Så tyvärr kan jag inte säga om dom funkar eller inte :/

2012-01-10 @ 20:40:41
URL: http://keriiksson.blogg.se/


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0