Fy fan för dej!!

Jag blir så trött när du är sån här.. Jag hade en pappa som va alkolist, ska ja behöva stå ut me dej me?!
Jag gör fan allt för dej & du tycker att du är lika snäll mot mej..
Skulle du be mej & stanna hemma & ha en myskväll så hade jag gjort de Men du skulle aldrig vilja de om jag vill !!
Och skulle ja be dej hjälpa mej & städa,tvätt & laga mat så hade du sagt att du inte kan!
Och dina äckliga vänner går ju först! Alkoholen går först, varje jävla helg!!!!
Du säger att jag också dricker, aa de gör ja men inte varje fucking helg & inte både fredag & lördag!
GAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!


Tyvärr så kan jag inte lugna ner mej heller för jag har inga jävla cigg!"
har rökt 2 st på hela dagen, för ja har inga pengar.. Hatar de här!
och Du kan ju bara fixar pengar till alkohol ! En dag kommer ja inte orka mer, & de vet du!


Kommentarer
Johan

Hej, ja jag kan hjälpa dig med en design.

Adda [email protected] på msn. Så får vi prata igenom det!

2010-01-10 @ 13:36:51
URL: http://highquality.blogg.se/
Louise

Omygad, vi hade exakt samma problem , min pappa var alkolist, han är inte de nu längre. min pappa är så svensk man kan bli . och min mamma är från thailand..

2010-03-08 @ 15:20:51


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0