Hoe´s & lögner!

Om ca 2 timmar ska jag iväg till skolan & få reda på vilken klass ja ska börja i..
Hade förväntat mej att vara utvilad men tack vare nån jävla f*tta så kunde ja inte sova..
Vid 9 på kvällen får jag ett sms som det står: Vill att du ska veta en sak,
jag har träffat din pojkvän Anton ********sson & vi har haft sex..
Det roliga är att min kompis har fått liknande sms dagen innan..
Och nu verkar de som att dom hon bråkar me vill hämnas på mej? Eftersom ja la mej i..
Men min vän ville ju de & ja ville inte säga nej :/

Och den här personen som hörde av sej till mej vägrar & tala om vem hon är,
hur hon har träffat min pojkvän eller vart dom har träffats.. skumt?


Jaja, nu orkar ja inte bry mej om de förtillfället.. Ska göra mej iordning & så nu! Puss


Kommentarer
E

sv: Okej :D

Men hur länge har ni varit tillsammans då?

ASSÅ ÅHH JAG HATAR SÅNA TJEJER SOM HÅLLER PÅ!!!

2010-01-22 @ 23:53:20
URL: http://ilame.blogg.se/


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0