Jävla Soc!!

Hur kan dom bara dra ut på allt?! Ska folk behöva vänta 4 dagar extra för att få pengar?!
Folk har lägenhet & måste köpa mat! Men de skiter ju ni i jävla soc kärringar!
Tur att jag inte behöver ha er hack i häl men vissa andra måste ju de !
När min pojkvän inte får sina pengar så betyder de att vi inte kan köpa mat!
Eftersom jag redan har lagt ut min del på mat & har även frågat mamma om extra,
så har inte ja heller pengar nu..

Tack jävla soc fittor!!



Åh, de va skönt & få ut de :) Men nu ska jag försöka laga ihop nåt :)
Btw, har märkt att nån/några är inne på min blogg flera gånger om dagen?
Skriv gärna en kommentar :) <3


Kommentarer
nathalie

jag är en av dom :) hihi men åsna tanka på ditt kort också!:)<3

2010-01-21 @ 19:50:34
URL: http://nathaliekarlssson.blogg.se/


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0