new style?

Har inte skrivt nåt på 2 dagar nu.. Illa! men nu är jag igång igen :D
Btw, har Blogg.se ändrat style eller är de fortfarande nåt fel?
Hahah Jag är inte så bra på de här känner ja , hihi..


Har varit i skolan idag :) Andra dagen jag är där nu & de funkar hur bra som helst!
En stjärna till mej , haha!
Nu tycker ni säkert att ja är skit löjlig eftersom de finns folk som har gått flera år..
Men om ni hade känt mej så skulle ni förstå.. Skolan va de sista ja tänkte på..
Orkade inte gå upp, strunta i va mamma & lärarna sa..
Ville hellre va me polarna & supa! Men så är det inte längre tack & lov!

jaja, nu är det fredag så jag behöver inte tänka på skolan nu :)
Men bara för att de är helg så betyder de inte att jag är glad för de..
Läs inlägget "Äntligen måndag" för den som är intresserad så förstår du varför..

























Nu vill jag verkligen ha sommar.. Slippa den här kylan..
Eller varför inte dra 2-4 veckor till ett varmt & trevligt land :) Åhh!
Ne får sluta tänka på sol & jordgubbar :P Längtar ju bara mer..


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0