ParadiseHotel, kvällens avsnitt, FAN!!

Fyfan va arg jag blev när franscesca kom tillbaka!!
Hon är ju ändå bara en bitterfitta så varför fick hon komma tillbaka?? för att skapa intriger?
De gjorde ju Rami så bra! Men han åkte ju ut idag :D JA!! Man såg verkligen hur glada cimon & catja blev!
Och de blev jag också ^^ Mohahahah!
De finns tre personer som jag tycker ska vinna & de är Catja, Cimon elle Greta.. Men helst Catja!


Jaja, nog om PH.. Nu ska ja snart ner till tvättstugan & hämta den sista tvätten..
Fick nästan bort all smutstvätt idag men en maskin är trasig så de blev lite svårare..
Imorn hoppas jag att Natta vill hitta på nåt me mej :) om hon har tid & lust :)



Ne nu ska ja kila.. blir kanske ett inlägg senare innan jag ska sussa :) P&L


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0